welcome to my blog

Friday 15 February 2013

happy birthday my beloved sister !

Assalamualaikum.......hai readers, tgh buat pa tuhh...stdy ka...wah, rajinnya....haha...bukan macam aku,,tau mengadap laptop ja kan :D..okayy laa, aku nak story something ni..huhu...pasal birthday kakak aku yang sulung..actually kami 2 beradik ja...dah tau dah? hmm, biaqla tau pun..aku nak habaq gak..hehe...paham dak aku dok cakap pa ni, tak paham pun buat2 paham la noh...okay, ceritanya bermula begini, pada tanggal 8 Febuari 2013 yg lalu genaplah umur kakakku yang ke-22 tahun..so, kami 1 family pun makan besar la pada hari tersebut...haha, kalah chinese yang nak sambut gong xi fa cai...kami makan pizza hut...perghhh, sedap gila...lama dah aku kempunan nak makan pizza..berkat kesabaran aku, akhirnya aku dapat gak makan...to my beloved sis, i hope you will success in everything you do...don't forget our parents when you have succeed..may god bless you...take care, i miss you chumyll ;)

awat mata basah ni, dah2...jgn dok sedih, ni jom tgk pizza yang kami makan..enjoy !



selamat datang !



spaghetti bolognese


creamy carbonara


hawaiian chicken


garlic bread


mushroom soup








haa, macam mana ? sedap tak...hehe..okay, setakat ni dulu . nanti kita jumpa lagi !

No comments:

Post a Comment